Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

Crimes crimes crimes......



Βάλ'τε το τραγούδι να παίζει σιγανά..
Είναι αυτό που με βοήθησε να εκφραστώ..
Να μετατρέψω το βάρος που κουβαλάω σε λέξεις..

Μικρά εγκλήματα.
Όλοι έχουμε πέσει σε τέτοια.
άλλα ασήμαντα, άλλα σημαντικά.
Άλλα επιρρεάζουν μόνο τον αυτουργό, άλλα επιρρεάζουν και τους γύρω.
Άλλα ανώδυνα, άλλα επώδυνα.
Άλλα έτσι, άλλα αλλιώς.
Τόσες πολλές περιπτώσεις..

Όταν όμως μιλάμε κυριολεκτικά;
Όταν ένας κοντινός σου άνθρωπος εχει διαπράξει έγκλημα για το όποιο θα μπορούσε να φυλακιστεί;
Τι κανεις τοτε;
Κι αν είσαι μια 17χρονη που νομίζει πως αυτα που ακουει τις ειδησεις ειναι μονο για τους αλλους;
Τί κάνεις αν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να κρατησεις το στόμα σου κλειστό, γιατί αλλιώς μπορείς να προκαλεσεις πολλά..
Δεν μπορείς γαμώτο να καρφώσεις την οικογένεια σου, να αφήσεις να διαρρεύσει κάτι τέτοιο.
Αλλά... Είμαι ο τύπος που θέλει να μοιράζεται τα πάντα!
Δεν αντέχω να κρατάω πράγματα μέσα μου..
Αλλά πραγματικα δεν μπορω να αποκαλύψω αυτα που γνωρίζω. Δεν μπορώ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ.
Δεν έχω το δικαίωμα να παρω μια ζωή στον λαιμό μου, να την στιγματίσω..

Αλλά νιωθω να πνίγομαι μέρα με την μέρα..
Τον κοιτάω έξω, με κοιτάει, και τα μάτια μου δακρύζουν...
Δεν ξέρει ότι ξέρω.
Ανόητες δικαιολογίες σε όλους...
Πρέπει να κρατησω το στόμα μου κλειστό.
Απλά.
Αλλά με πονάει, με φοβίζει, με βαραίνει.
Δεν είναι απ'τα πράγματα που έχω μάθει να αντιμετωπίζω.
Είμαι εξω απ' τα νερα μου, πραγματικά.

Είμαι ένα βήμα πιο κοντά στον αληθινό κόσμο. :

8 σχόλια:

  1. Μ'αρεσει η ευθυτητα σου.. Ευχαριστω που το διαβασες. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωχ..διακρινω προβλημα ε? :/
    Καλο κουραγιο γλυκια μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαλλον θα συμφωνησω με την Μiss Nothing..!! τώρα τι θ κνς κ πώς θα το χειριστείς..:/ μαλλον δεν μπορεί ν σ πει κπς π δν εχει ιδέα με όσα συμβαινουν γτ δεν ξερουμε ποσο σοαβαρο είναι κ τι...καλό κουράγιο κι καλή επιλογη μλν θα ευχυθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Fleur.. έτσι είναι... Σ'ευχαριστω. (:

    Πριγκιπέσσα αυτό είναι το θέμα.. Δεν θα κάνω τίποτα. Οι άνθρωποι που μπορούν να ξεμπλεξουν τον συγγενή μ (εννοω να τον φερουν στον ίσιο δρομο, όχι να τα κουκουλωσουν) ειναι ενημερωμενοι και έχουν αναλαβει δράση..
    Απλα ελπιζουμε για το καλύτερο. Ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασικά μην κλείνεις τα μάτια στην αλήθεια, όχι κι εσύ.
    Μόνο αυτό λέω. Ξέρεις τι να κάνεις.
    Καλή συνέχεια
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Miss Nothing το προσπαθώ πραγματικά.
    Να κρατήσω την παιδική ψυχη που είχα, γεμάτη όνειρα και ιδανικά.
    Αλλά.. Η απογοητευση ειναι παντου. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή