Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΓΩ είμαι το θέμα;;;

Κατ'αρχάς, γεια σας.
Χάθηκα αυτές τις μέρες...
Μα παρακαλώ συγχωρέστε με.
Είμαι που ήμουν ευτυχισμένη,
που έζησα μια βραδιά που ξεπερνούσε
το καλύτερο βράδυ της ζωής μου.
Είναι που είμαι ερωτευμένη και το ζω.
Είναι που έχω φίλους να μ'αγαπάνε.
Είναι που αυτός είναι ο χαρακτήρας μου.
Τα άσχημα έχω αναγκη να τα γράφω.

Back to topic, λοιπόν.
Γιατί ασχολήται μαζί μου;;
Ή μάλλον γενικά.
Γιατί δεν κοιτάει την δική της ζωη;
Την οικογένεια της;
Απ' το δημοτικό έτσι γίνεται.
Προέτρεπε την κόρη της να διαβάσει,
για να περάσει εμένα.
Να μην αντιμιλάει για να την συμπαθούν οι δάσκαλοι,
πιο πολύ από μένα.
Να προσέχει τι τρώει,
για να ειναι πιο όμορφοι από μένα.
Κόμπλεξ να το πω;
Δεν ξέρω.... Αλλά αυτός ο ανταγωνισμός
μου κατέστρεψε τα χρόνια στο δημοτικό.
Πλέον εγώ και η κόρη πάμε σε διαφορετικά λύκεια,
και έχουμε πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας.
Νόμιζα πως είχα ξεμπερδέψει.
Αλλα που τετοια τυχη;;;; ://
Πρόσφατα έμαθα ένα περιστατικό.
Η εν λόγω μητέρα μαλλον δεν το 'χει βάλει κάτω.
"Βρε την Φύλλη. Που θέλει να περάσει ιατρική!!"
Με τόνο ειρωνίας, αμφιβολίας.
Δηλαδή τι; Δεν είναι επάγγελμα για μένα αυτό;
Και στο κάτω κατω....
ΕΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ.
Ιατρική δεν ανέφερα ΠΟΤΕ μου!
Μα είναι δυνατόν;
Ειρωνικά σχόλεια, κοροιδεία, κουτσομπολιό.
Και για κάτι που δεν ισχύει καν.
Είχα πει δεν θα ασχοληθώ..
Αλλά να ΄μαι εδώ να της αφιερώνω ολοκληρο ποστ.
Κάνω πως δεν με νοιάζει,
αλλά με πληγώνει.
Δεν είναι και το πιο ευχαριστο να 'σαι ειρωνεύονται, έτσι;
Δεν μπορώ να κάνω κάτι, δεν μπορώ να μιλήσω.
Αλλά δεν ξέρω... Νομιζα πως είχε τελειωσει αυτο το κεφάλαιο.
Αλλά τελικα.. Ίσως να μην έχει τη δύναμη
να με επιρεάσει όπως παλια...
Αλλα υπάρχει, και
πάντα θα υπαρχει. ://

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα

    Πραγματικά μου φαίνεται λίγο... κουλή η κατάσταση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μία μητέρα τα έχει βάλει με μία έφηβη. :/
    Υπομονή και don't waste your time!

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα καθόλου κουλή δε μου φαίνεται η κατάσταση, και θα σου εξηγήσω και γιατί, και γω έχω καεί από τέτοια φάση.
    Η τύπισσα είναι μεγάλη κατίνα. Ίσως το δικό της το παιδί να μην είναι τόσο έξυπνο όσο τα άλλα, ίσως να είναι με κάποιο τρόπο μειονότητα και να χει φρικάρει η γυναίκα. Δικαιολογημένο.
    Το να κάνει όμως τέτοιο πράμα, να σε μειώνει και να συγκρίνει το παιδί της ήταν αδικαιολόγητο. Όχι πως δεν περιμένω να συμβούν τέτοια περιστατικά. Το τι καταστάσεις έχουμε να δούμε ακόμα δεν περιγράφεται.

    Ο σημερινός κόσμος είναι να πατάς τα πτώματα των άλλων.
    Και όσον αφορά την ειρωνία, μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία μικροπρεπή άμυνα. Στο λέω εγώ αυτό που αυτοσαρκάζομαι κάθε 3''. Ο κυνισμός μπορεί να θέλει μυαλό, δεν είναι όμως για τους γενναίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh perfect, ένας ακόμα υπέροχος άνθρωπος.
    Κοίτα να περνάς καλά. Δε φτιας εσύ που εκείνη δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει.

    Αλλά με τη συμπεριφορά της δεν πληγώνει μόνο εσένα, αλλά και την κόρη της... Μάλλον θα 'πρεπε να την λυπάσαι...

    Άσε την να αμφιβάλει και να ειρωνεύεται όσο θέλει. Στο τέλος εσύ θα καταφέρεις αυτό που θέλεις κι εκείνη θα μείνει με το στόμα ανοιχτό (όποιος κι αν είναι ο στόχος σου ;) ).

    Φιλιά Φυλλάκι και μη δίνεις σημασία! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιζα ειναι κόμπλεξ μαλλον... γ αυτο ασχολειται. :/

    Κόννι ότι και να 'ναι η ειρωνια... Πληγωνει.. :(

    Ρέα η κορη της απ' ότι έχω μαθει αμυνεται τωρα τελευταια... Αλλα δν μπορεις να ξερεις πως νιωθει ο άλλος. Μα βρήκε να πει πως ιατρικη θελω να περασω. Οποτε ότι κι αν κάνω, αποτυχια θα φανει. :// Γτ θα 'ναι παρακατω!!

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωω...προβλημα :/

    Προσπαθησε οσο γινεται να αδιαφορησεις και να μην εισαι χαλια εξετιας αυτης.

    Και ξερω ποσο πληγωνει η ειρωνεια.:/

    ββ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή