Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

Η πρώτη μου Vodka.

Ναι, ένα παντελως άκυρο ποστ βρίσκεται στην οθόνη σας.
Πιο πολύ απ' ότι συνήθως.
Κάτιδιάβαζα σ'ένα φόρουμ, και θυμήθηκα πότε ήπια την πρώτη μου βότκα.
Θέλησα να το μοιραστώ.
Ανούσιο, έτσι;
Ήταν ένα πολύ όμορφο βράδυ για μένα.
Μα φτάνει με τους προλόγους..
Βουτήξτε το κεφάλι στην μικρή μου "κιβωτό των στοχασμών"
(μην ανησυχείτε κυρίες, δεν θα χαλάσουν τα μαλλιά σας. Promise!!!)



"... Ήταν ένα βράδυ του χειμώνα και είχα πάει με 2-3 κοπέλες σε μια καφετέρια, όπου έπαιζε λάιβ ένας φίλος. Πήγαμα νωρίς, κατά τις 9, για να πιάσουμε τραπέζι. Σοφή σκέψη, λίγο αργότερα δεν έπεφτε καρφίτσα. Θυμάμαι ήμουν κρυομένη και η μύτη μου ήταν κόκκινη. Φορούσα μια λευκή μάλλινη μπλούζα, ένα σκουρο μπλε μπουφανογιλέκο από πάνω και το αγαπημένο μου τζιν. Είχα κατσαρώσει τα μαλλιά μου, καθώς δεν είχα κουράγιο να τα φτιάξω. λόγω κρυολογήματος και ώρας λοιπόν παρήγγειλα μια σοκολάτα.
...Λίγο αργότερα ήρθε και ο κολλητός μου με τον ξάδερφο του, που είμασταν μαζί. Άλλαξα θέση φυσικά, και κάθισα δίπλα στον κολλητό. Μιλούσαμα, γελούσαμε. Ήταν όμορφα.
...Ήθελα όμως να πιάσω συζήτηση και σ' Εκείνον. Έτσι τον ρώτησα τι πίνει. "Vodka λεμονάδα" μου απάντησε "θες να δοκιμάσεις;" Φυσικά και ήθελα να δοκιμάσω το ποτό του. Μμμ.. Αρκετά καλό.
...Λίγο αργότερα αποφάσισα πως ήταν καιρός να παραγγείλω ποτάκι. Ζήτησα ένα Gordon Space, μα είχαν τελειώσει. Ούτε Μαλιμπού υπήρχε. Μου κάνει μια ο κολλητός: "εε, τι λες.. παίρνουμε μια βότκα;" Το σκέφτηκα λίγο. Και συμφωνησα. 16 χρονων ήμουν άλλωστε, και γερό ποτήρι. Στο σπίτι με τον μπαμπά έπινα τα πάντα. Πόσο να με ζάλιζε μια βότκα;
... Ο συμμαθητής-σερβιτόρος μας κοιτούσε λίγο παράξενα... Δεν του φαινόμασταν τύποι της βότκας, ούτε εγώ ούτε ο κολλητός. Αλλά είχε πλάκα. Ήταν νόστιμη, και ήταν μια εμπειρία.
...Από τότε η βότκα είναι το ποτό μας. Πρόσφατα δοκιμάσαμε και πορτοκάλι, αλλά εμένα δεν με ικανοποίησε. Είναι άραγε αυτό το τέλος του "ποτού μας"; Δεν έχει σημασία. Είναι πολύ πιο δυνατά αυτά που μας ενώνουν πραγματικά..."


Σας έβγαλα απότομα από την κιβωτό;
Λυπάμαι.. Προσπάθησα να το κάνω μαλακά!
Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε, καλή συνέχεια.
(:

5 σχόλια:

  1. κιβωτος των στοχασμων;να φανταστω οτι εισαι χαριποτεροφιλη σαν κ εμενα; (:

    διαβασα βοτκα κ ζηλεψα,θελω να δοκιμασω κ εγω. xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω δοκιμασει βοτκα σ'ενα παρτι.Αλλα δεν μου αρεσε xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lost and Found αναι ναι... Ως το κοκκαλο... :P
    δοκιμασε παντως. ;)

    Fleur γουστα ειναι αυτα.. Κ διαφερουν... ^_^

    Sonador κατι με ειχε πιασει. Νοσταλγια μαλλον... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή