Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2010

Οι άνθρωποι δεν είναι τρόπαια.

Πόσο λυπάμαι...
Λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν το νόημα της φιλίας.
Και ιδίως όταν αυτά τα άτομα τα εκτιμούσα, και τα ένιωθα κοντά μου!!
Πόσο λυπάμαι όταν βλέπω την Μια να προσπαθεί να με απομακρύνει απ' την Άλλη.
Βλεπει που εγώ και η Άλλη είμαστε τόσο δεμένες που δεν τ'αντέχει.
Αλλά προσπαθούμε πραγματικά.
Δεν είναι δικό μας λάθος η συμπεριφορά που άρχισε να έχει.
Κάνεις αυτά που κορόιδευες, και αυτή είναι η αρχή μας ως παρέα.
Δν κανουμε αυτα που κοροιδεύουμε.
Και πιστέψτε με, είναι ελάχιστα αυτά που κοροιδεύουμε.
χαχ.. 3 προτάσεις. 3 φορες το ίδιο ρήμα.
Από 'κει κ μόνο να καταλάβετε πόσο αποσυντονισμένη είμαι.
Ούτε τους στοιχειώδεις "κανονες" όμορφης γραφης δεν μπορω να ακολουθησω.
Τεσπα, επανέρχομαι.
Η Μια κατάφρε να οργανώσει μια κατινιά με την Άλλη.
Δενμε πειράζει που έμεινα απ' έξω.
Παντα έδινα στις φίλες μου τον χρόνο να έχουν την δική τους σχέση.
(κατι που δεν κάνει ποτέ η Μια, παρεπιπτώντος).
Αλλά ηρέμηστε.
Γιατί έπρεπε να μου το χτυπάει τόσο έντονα ότι θα συναντηθούν οι δυο τους;
Τι προσπαθουσε να μου δειξει μ'αυτό;
Ότι είναι πιο κοντά οι δυο τους;
Αμ δεεεε!!
Ιδέα σου καλή μου.
Διακριτικότητα, you know??
Αλλά τι λέω, αγνωστη λέξη στο λεξιλόγιο σου.
Πήρα τηλ την Άλλη όταν η μια άρχισε να μου τα πρήζει (με το συμπαθιο) ότι θα συναντηθει με την Μια.
Στην πλάκα.. Νομιζα πως ξέχασαν να μ'ενημερώσουν.
Τι καλοπροαίρετη που είμαι ώρες ώρες!!
Η Άλλη μου τα είπε όλα. Τι εχουν σκοπο να κανουν.. Και γιατί δεν μου είπαν.
Μου τονισε πως πρεπει να φαίνεται σαν να μην ξερω τίποτα.
Και όταν έμαθε πως φέρθηκε η Μια.. έπεσε απ' τα σύννεφα.
Δεν της το 'πα επίτηδες.
Αλλά μ΄'επιασαν τα κλάμματα.
Κι όταν κλαις, αν δεν μιλησεις στην κολλητή σου, σε ποιον θα μιλήσεις;;

Δεν ξέρω.
Είμαι τέρμα μη-ανταγωνιστικό άτομο.
Κι όταν αντιμετωπίζω τέτοιες συμπεριφορές τρελαίνομαι.
Δεν θέλω να μου κανουν ότι προσέχω να μην κάνω.
Δεν ζητάω πολλά.
Λιγη διακριτικότητα ήθελα μόνο.
Ας μην μάθαινα γι αυτή την συνάντηση τους.
Αλλά γιατί γαμώτο να μου το χτυπήσει, ενώ της φαίρομαι όσο καλύτερα μπορώ, ΓΙΑΤΙ;;

5 σχόλια:

  1. τι έγινε ρε συ δεν κατάλαβα
    η 'ΜΙΑ' σε απομάκρυνε απο την Άλλη΄
    και τώρα βγαίνουν χωρίς εσένα?
    σορρυ απλά δεν ξερω αν κατάλαβα σωστά αν μπορεις εξήγησε μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι όχι με την "Αλλη" δεν μας χωριζει ΤΙΠΟΤΑ.
    Απλα ειπαν να βγουν μια φορα οι δυο τους..
    κ η Μια μου το έλεγε συνεχως.. Μου τονιζε οτι θα βγουν οι δυο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα...καταλαβαινω πως νιωθεις ;).
    Βλεπεις εχω υποστει παρομοια κατασταση καθως μια φιλη μου δεν μπορει να αποδεχτει το γεγονος οτι εχω αδυναμια σε μια αλλη μου φιλη.;)

    Ειναι ασχημο πραγματικα να συμπεριφερεσαι οσο καλυτερα μπορεις και να μην σου ανταδωδιδεται το καλο. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To πέρασα κι εγώ αυτό
    Είναι άθλιο και συνάμα γελοίο
    Τώρα με την 'ΜΙΑ' απομακρυνθήκαμε τελείως και είμαστε μια χαρά με την άλλη της δικιάς μ ιστορίας
    Απλά πρόσεχε την 'Μία' αυτό σου λέω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσπάθησε να αγνοείς όσα σε ενοχλούν. Η 'ΜΙΑ' δεν αξίζει, οπότε....
    Όμορφο blog.

    http://fuckyep.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή