Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

Nανουρίσματα...



Από χθες το έχω ακούσει τόσες φορές το συγκεκριμένο νανούρισμα...
Το έχω κατεβάσει, το έχω μάθει, το σιγομουρμουρίζω συνέχεια.
Είναι τόσο ήρεμο και γαλήνιο και μυστηριώδες.
Σχεδόν μαγικό.

Ξέρετε... Είναι που θα γεννηθεί ο μπέμπης την Τρίτη (20.10.10).
Έτσι είπε η γιατρός στην αγαπημένη μου θεία.
Ένα μωρό στην οικογένεια...
Τώρα το συνειδητοποιώ, και μου έρχεται να βάλω τα κλάματα.
Είναι που ακούω και το νανούρισμα.....

Τον αγαπάω αυτό τον μπέμπη...
Κι ας μην έχει γεννηθεί ακόμη.
Τα λατρεύω τα παιδιά...
Και τώρα θα εχουμε ένα μωρό στην οικογένεια!
Το βρίσκο υπέροχο, ο ενθουσιασμός μου είναι φανερός.
Πλέον πλησιάζει τον όρο της συγκινησης.
Ένας νέος μπέμπης, μα τα γένια του Μέρλιν!!

Και θα έχει ένα τόσο όμορφο όνομα...
Το όνομα που με έχει σημαδέψει.
Οι άντρες της ζωής μου έχουν το ίδιο όνομα.
Τυχαιο; Δεν ξέρω.
Ίδιο όνομα με τον άλλο ξάδερφο, έναν "παιδιέφηβο" που υπεραγαπώ,
και ίδιο όνομα μ' εκείνον, που δεν χρειάζεται να πω περισσότερα.

Τελοσπάντων.
Ήθελα να μοιραστώ αυτά που ένιωθα..
Θα κάνω άλλη μια αναρτηση μετά την γέννα...
Καλή σας μέρα. (:

3 σχόλια:

  1. Αχουυυυ! Τι τέλεια! <3
    Ένα μωράκι στην οικογένεια! <3
    Να σας ζήσει. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή