Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010

Για τον Χ και τον Ψ: Που μου έδειξαν, και τραγουδησαν τον έρωτα!

Για τον Χ δεν θα πω πολλά (και σε αυτή την ανάρτηση).
Είναι γνωστα...
Αυτός μου άλλαξε την ζωη, την ψυχολογια, την νοοτροπια, τα παντα.
Μου έδειξε την αγάπη.
Γιατί όπως έχω ξαναπει..
Δεν είμαι σίγουρη αν τον αγαπάω..
Αλλά υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικα του που τ'αγαπάω. :)

Τώρα για τον Ψ..
Είναι κολλητός του Χ.
Και είναι μουσικός.
Είναι τόσο ταλαντούχο πλάσμα..
Τραγουδάει απο μικρός.
Πλέον δεν χάνω συναυλία του.

Με αγγίζει τόσο η φωνή του..
Με συγκινει, με πορώνει.
Μιλάει στην καρδιά μου απευθείας!
Είναι και το ρεπερτόριο τέτοιο..
Τραγουδάει ρομαντικά..
Εχει τόσο ρομαντική φωνή...
Τον αγαπάω πολύ τον Ψ.
Όταν τραγουδάει με ταξιδεύει..
Με κάνει να σκεφτώ..
Μου βρίσκει πάντα τραγουδια που με εκφράζουν.
Δεν έχω λόγια.
Για χαρη του θα θυσιαζα κάθε μουσική.
Μονο για να τον ακουω.
Είναι και που μεγαλώσαμε μαζί...
Αχ. Που με έχει σαν αδερφή του...
Και με αποτελειωσε με εκείνη την αφιέρωση..
Βράδυ της Πέμπτης, τραγουδούσε σε μπαρακι, στο στέκι μου.
Πρώτο τραπέζι πίστα εγώ.
Κλασικά.
Και ξαφνικά....
-Και τώρα ένα τραγούδι αφιερωμένο στην Φύλλη!


Τόσο απλά.
Εγώ συγκινήθηκα.
Προσπάθησα να μην κλάψω..
(δεν ήταν και αδιαβροχη η μασκαρα............)

Όλοι στο μαγαζί απορρησαν.. Και με κοιτούσαν παραξενα.
Τωρα όλοι νομιζουν ότι τα έχω με τον γλυκό μου Ψ...
Αλλά δεν με νοιάζει.
Εγώ ξέρω γιατί μου έκανε την αφιέρωση.
Γιατί ξέρει ποσο μου αρέσει το συγκεκριμενο τραγουδι..
Και με σκέφτηκε εκεινη την ώρα.
Κι ήταν σημαντικο για μενα.

Στο διαλειμμα που έκαναν τον ευχαρίστησα...
Ημουν έτοιμη να κλαψω...
Γελουσε, και συγκινηθηκε κι αυτός..
Μετα ήρθε και η πιανιστα, και με πηρε αγκαλια...
Ημουν τοσο χαρούμενη...

Γκυκε μου Ψ.. Να 'σαι παντα καλα!!!!

4 σχόλια:

  1. Χαχ... ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
    Creepy φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχο =)
    αυτες οι στιγμές είναι που αξίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχη αναρτηση ;)
    Ωραιο να εχεις εναν τοσο καλο φιλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ συγκηνιτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή