Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2010

Που χαθηκε εκείνη η Μεταλλού;

Ναι, για μένα μιλάω..
που κάποτε φορούσα μαύρα, κι έκλαιγα όταν ήμουν μόνη.
Τώρα φοράω φιογκους και χορευω στα κλαμπακια.
Ξέρετε.. Μου λείπει ο παλιος εαυτός μου.
Ήταν πιο οριτζιναλ.
Τωρα είμαι αυτό που είναι όλοι..
Αυτό που ΠΡΕΠΕΙ να είμαι για να μπορω να περνάω καλά στην κοινωνία που έχουν φτιάξει για μένα.
Ξέρετε που ήμουν χτες;;
Έπινα cutty Sark με τον Υποχθόνιο.
μην ρωτήσετε ποιος είναι ο κύριος...
Θα με κάνετε να νιώσω πιο άσχημα.
Εγώ θα σας πω ότι έλεγε το "Κάνε ντου", κι εσεις θα υποκριθείτε ότι τον ξερετε.
Εντάξει; (:

Αλλά τι άλλο μπορούσα να κάνω;
Να παρατησω την παρέα και να κατσω μόνη μου με το μωβ iPod και να ακουω Metallica?
Μπα.. Δεν γίνεται.
Όμως.. Κάτι υπάρχει που με παρηγορεί.
Ότι κι αν γίνει έξω..
Μέσα μου, βαθιά μέσα μου, είναι ακόμα εκεί.
Craddle of filth με τα μαγικά Nymphetamine, Her ghost in the fog, k Darkness our bride..
Οι Epica με τα ονειρικά The phantom agony, Solitary ground, dance of faith, The last crusade.
Οι Nightwish με τα χιλιοακουσμένα Beauty AND the Beast k Moondance..
Oi Iced Earth με τα συγκινητικά Melancholy k Dracula..
O κύριος Manson με τα ανατριχιαστικά Man that you fear, This is Halloween, Angel with the scabbed wings.
Και τέλος, οι διαφορετικοί Empire of the sun με το φοβερό We are the people....
Αυτά είναι τα τραγούδια μου.
Αυτα που με ακολουθουν.. Και με στοιχιώνουν.
Ανεξάρτητα με το πόσο συχνά τα ακουω πλέον...

________________________________________________
Ας επανέλθω στο Cutty Sark, μιας και η χθεσινη νυχτα ήταν πολύπλευρη..
Χθες βγηκα αποφασισμένη να περάσω καλά, και να μην με νοιαζει τίποτα.
Γι αυτό εγκατέλειψα την "αγαπημένη μου" Vodka λεμονάδα, το ποτό του.
"Να πινεις κάτι που του αρεσει, για να μην χτυπάει άσχημα η γευση μετά".
Έτσι με είχαν συμβουλέψει, και το πηρα κατα γράμμα.
Τι ανόητη, Θεέ μου.
Αλλα χθες.. Δεν είχε τετοια!!!!!
Διαφορετικο ποτο, ξεχωριστό κέφι.
Εντάξει, τον κάρφωνα, αλλά ως εκεί.
Στανματησε έξω απ' το μαγαζι που ήμουν...
Πέρασα ΕΝΤΕΛΩΣ τυχαια μπροστά του.
Το 'χα παρει αποφαση βεβαια ότι Πέμπτη δεν υπήρχε περιπτωση να βγει, και κατα συνεπεια να βρεθούμα..
Αλλά πως σου τα φερνει..
Έπινα καθε Σάββατο Vodka με την ελπίδα..
Και χθες που ήπια το ουίσκι..
12 η ώρα να σου το μήνυμα.
Ηθικό δίδαγμα: Ότι είναι να γίνει θα γίνει..
Θα έρθουν μόνα τους τα πράγματα.
Δεν θέλει αγχος...
Ίσα ίσα.!

Αυτα απο μένα για σήμερα......
Συγγνώμη αν σας κουρασα, αλλά είχα αναγκη να θίξω και τα 2 θέματα.. (:

Καλη σας μέρα!

10 σχόλια:

  1. σε καταλαβαίνω
    άλλαξες για να 'επιβιώσεις'
    να είσαι αυτή που θες όμως ;)
    _____________________________
    καλά ρε κοπέλα μου , υποχθόνιο?
    είπαμε xD xD
    ποιοτικη hip hop ftw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxaxaxaxaxax......
    εε ζω στην επαρχία.....
    Οποτε.. Ότι μας φέρνουν το ακούμε. :p
    Δεν είχα κι αλλη επιλογη....
    3 μπαρακια όλα κι όλα..
    Στο ένα υποχθονιος...
    Στο άλλο κλαρινα..
    Στο τριτο παρτυ. Όλοι έπρεπε να φορανε μαγιο. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υποχθονιος; Ο_Ο wtf!?

    σε καταλαβαινω.ξερεις,παραλιγο να περασω και εγω αυτη την φαση...αλλα δεν μπορουσα,μου ηταν πολυ σκληρο να αφησω αυτο που ημουν.
    το θεμα ειναι να εισαι εσυ ανετη και να νιωθεις καλα με αυτο που εισαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχ
    οκ δικαιολογημένη τότε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλα να εισαι ο εαυτος σου,και να ακους αυτα που θες εσυ ;).
    Εμενα δεν μου αρεσουν καθολου τα κλαμπ.:P

    Και καλα λες...οτι ειναι να γινει,θα γινει :P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει, μην χάσεις κι εντελώς τον εαυτό σου. Όταν έχεις ελεύθερο χρόνο άκου ότι θες. Μην γίνεις ρομποτάκι των άλλων. Είπαμε, μην το ξεφτυλίσουμε! Κι ότι είναι να γίνει θα γίνει. Κατανοητό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νιωθω να με χανω.. Απλα... Και δεν γινεται συνηδητα αυτό.
    Αυτό είναι που με θλίβει.

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως νιώθεις ότι χάνεις τον εαυτό σου, μόνο και μόνο επειδή είχες την ιδέα ότι αυτό που φορούσες, αυτό που άκουγες, ο τρόπος που μιλούσες οριζε αυτό που είναι;

    Αν απλά δεν νιώθεις αυτά που κάνεις, μην τα κάνεις. Δεν χρειάζεται να είσαι ούτε "η μεταλλού" ούτε "η του συρμού". Όποια αλλαγή κι αν έχεις υποστεί, είναι κομμάτι σου. Όχι εσύ. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως παράτησες craddle of filth. :P
    Κοίτα, εγώ μισώ το νέο κύμα, με τους τεκτόνικ και χάουζ τύπους, αλλά δεν μου πέφτει λόγος για την δική σου διασκέδαση. Κανείς δεν είπε πως δεν μπορείς να ακούς και τέκνο και μέταλ.
    Αν πραγματικά βρίσκεις ευχαρίστηση σε κάτι, κάνε το. Αν το θεωρείς πόζα... παράτα το. ;)
    Απλά τα πράγματα. Προσωπικά, ελάχιστες εώς και μηδαμινές είναι οι φορές που έχω ψηθεί από φίλες να πάω σε κλαμπ, και ακόμα λιγότερες το απόλαυσα.
    Το θέμα εδώ είναι πως κανείς δεν σου απαγορεύει να χτυπάς κλαμπάκια, ούτε να \m/-άρεις. ;)
    Κάνε ό, τι σε ευχαριστεί. Κι αν ξέρω γω η παρέα δεν ακούει μέταλ, εντάξει, δεν χάλασε και ο κόσμος. Η μουσική είναι ένα πράγμα στο οποίο ίσως να μην έχετε τα ίδια μυαλά. Μαζί διασκεδάζετε και αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστω.
    Σωστα ακουγονται όλα. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή