Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

Του άντρα του πολλά βαρύ...

Μην τον πειράζεται στην κλινική!!

Ναι, το νέο ξαδερφάκι είναι εδώ!
Και είμαι τόσο χαρούμενη.. Επαθα εξαρτηση ήδη!

Τον είδα χθες..
Δεν είχε γίνει καν μιας ημερας.

Ποιος είπε ότι τα νεογέννητα είναι άσχημα;
Πηγα στο νοσοκομειο περιμενωντας να δω κανενα ποντίκι..
Αλλά ήταν τόσο όμορφος..
Κοιμόταν.
Και έχει την μύτη μου.
Την οποία πήρα από τον μπαμπα του μωρού, και αδερφό της μαμας μου.
Όλοιμου λένε πως μοιάζω στον θείο..
Αλλά αυτό είναι άσχετο με το θέμα.

Ηταν μαγευτικό το θέαμα..
Ένα ανθρωπακι μισό μέτρο ξαπλωμένο..
Κοιμόταν.
Χαμογελούσε στον ύπνο του.
Αραγε μπορουν να γελάσουν τα βρεφη πριν καν κλεισουν 24 ωρες;
Εγώ είμαι σίγουρη πως είδα τις συσπάσεις στα χειλάκια του.
Το τι γκριμάτσες εκανε.. Μας τρέλανε!!
Σούφρωνε απο δω.. Απο κει...
Τοσο γλυκος....
Σε κλάποια φαση ξύπνησε..
Άρχισε να κοκκινιζει.. Να πασχίζει..
Κι ύστερα αντιληφθηκαμε την ευωδια. 8)

Κι όσο για τη θεία.. Πετάει.
Βόλτες.. Αφασία.
Είναι πολυ καλα...
Ήθελε και παγωτάκι χθες!!!!

Αχ αντε αντε αντε να ερθουν σπιτι......

7 σχόλια:

  1. Να σας ζήσει Φύλλη μου!!
    Να είναι υγιέστατος ο μπέμπης!!
    Η περιγραφή σου είναι τόσο γλυκιά που ζήλεψα!!

    Καλή ζωή να χει, κι εσείς μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει το μικρούλι =)
    Να τον χαίρεστε
    Πως θα το ονομάσουν? =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα στε καλα όλοι σας.... :)

    Προς στιγμην ειναι απολυτα υγιειης....

    Μαλλον Νικο θα τον πουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ζήσει! Τι γλυκούλι που το περιγράφεις. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ μωρέ αυτά είναι τα όμορφα! :D Να σας ζήσει το ζουζούνι και να είναι ευτυχισμένο! Αναμένουμε φωτόοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ παιδια για τις ευχές σας.... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή