Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Φάσεις φάσεις φάσεις....

Σας πειράζει;
Γουστάρω να είμαι πιστή.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Ναι.
Δεν γυρίζω όταν περνάει κανα μανάρι στην παραλία.
Ειμαι αλλού.
Ντάξει;;;

-Ε, κανε κάτι με άλλον..

Αλλη μια φορα ν'ακουσω αυτή την φράση...
Μου την λέγατε όταν έκανα διάλειμμα με το παιδί.
Μα πως να φασωθω με άλλον όταν θέλω τρελά άλλον;
Δεν μπορώ απλά.
Δεν με νοιαζει, πειτε με οπισθοδρομικη.
Ειμαι απολυτη σ'αυτό.
Είμαι με αυτόν που θέλω, κι αν δεν γίνεται, περιμένω να μου περάσει,
και να αρχίσει να μου αρέσει άλλος.
Πως ειναι δυνατον να τα μπλεκω όλα;
Αλλον να θέλω, αλλος να μ'αρεσει λίγο...
Και να φασωνομαι με 2-3 που απλά βρίσκω ενδιαφέροντες, ή όμορφους..
ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΑ, ΠΑΡ'ΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ.
Κι ούτε προκειται να κανω κατι με άλλον, γιατί δεν βλέπω το παιδι συχνά.
Ξεκολλάτε.

Και άσε που είμαι κατά της φάσης γενικά.
Είμαι κατα της σωματικής ικανοποιησης και μόνο,
σ'αυτήν την ηλικία.
Θέλω συναίσθημα, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ;;
Θέλω αποκλειστικοτητα.
Γι αυτό είχα μονο μια σχέση στην ηλικία των 16,5.
Γιατί όποιος με πλησίαζε, τον απομάκρυνα.
Ήθελα άλλον.
Απόλυτα.

Αυτή είμαι.
Μην προσπαθείτε να με αλλάξετε.
Ειμαι ρομαντικη ψυχή καταβαθος, δεχτείτε το.
Γιατί πρεπει να γίνω αψυχο αντικειμενο;;

Τα ειπα μπερδεμένα.
Αλλά πφφφ.. .Ξεσπασα.

8 σχόλια:

  1. ΠΕΣ ΤΑ!!! :D
    Ειλικρινα συμφωνω μαζι σ'ολα!

    Ακου παιδια που πανε ακομα Γυμνασιο και λενε οτι ναι μεν τους αρεσει ο ταδε,αλλα φασωνονται με τον ταδε.
    Δηλαδη ελεος :P.

    Συμφωνω 100% με το συναισθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ συμφωνώ. Το βρίσκω εντελώς ανώριμο και χωρίς νόημα να φασώνεσαι (και σε ορισμένες περιπτώσεις να πηγαίνεις) με τον έναν και τον άλλον μόνο και μόνο από περιέργεια ή κάτι ανάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο συμφωνώ... Αλλά βέβαια, οι σταθεροί στις αξίες τους σ' αυτό το θέμα και οι πιστοί είναι κορόιδα και συντηρητικοί στην εποχή μας. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα. Είναι τελείως ανούσιο να κάνεις κάτι με κάποιον απλά και μόνο για να ξεχάσεις αυτόν που πραγματικά θες. Δείχνει ανωριμότητα και δεν ωφελεί σε τίποτα, αφού στην ουσία δεν έχει αποτέλεσμα. Είναι βλακεία και το λυπηρό είναι ότι το ακούμε καθημερινά από παιδιά γυμνασίου, που παρασυρόμενα από τα πρότυπα που προβάλλονται στις μέρες μας, προσπαθούν να δείξουν ότι μεγάλωσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fleur απλά έχει χαθεί η αθωότητα... Κατι που εγώ βρίσκω απίστευτα λυπηρό.

    Rip Το θέμα περιέργεια ξέχασα να το θιξω, αν και το σκεφτόμουν. Ή το άλλο που λένε: Σ'αυτη την ηλικια, πρεπει να μαζεύεις εμπειρίες. Κατσε ρε φίλε. Τις σεξουαλικες, να τις κάνεις τί;;;;

    _Mαρία_ αυτό ακριβώς.. Αλλά θα δεις που τελικά αυτοί θα βγουν δικαιωμένοι... Μακροπρόθεσμα. :)

    Damaged Roses Συμφωνώ. Με κάλυψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με κάλυψες. :|
    Αν μου το ξαναπούν αυτό θα τους πάρει ο Zehel και θα τους σηκώσει...

    Απλά να φασωθείς με κάποιον γιατί είναι ωραίος; Μπράβο του. Ας είναι. Να μην είναι ρηχός όμως.

    Δε θα ξεκολλήσεις έτσι από τον άλλον με τίποτα.

    Άρα συμφωνώ 1000% με την άποψή σου. ^__^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξέρω, γι' αυτό συνεχίζω να είμαι μία εξ αυτών. xD Αλλά και γιατί πιστεύω ότι είναι το πιο σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dream Girl έτσι είναι. Μην σου πω κολλας και περισσότερο...

    _Μαρία_ είναι σπουδαιο (κατ'εμέ πάντα)οι άνθρωποι να σέβονται τις αρχές τους, και προπάντων, να ΕΧΟΥΝ αρχές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή