Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Ευτυχισμένη.

Επιτέλους.
Μπορώ να κοιταχτώ στον καθρέφτη και να πω είμαι ευτυχισμένη.
Συνέβησαν κάποια πράγματα...
Είχαμε βγει, γυρισε πλατη στις ημιγυμνες χορευτριες στην μπαρα.
Κοιτούσε εμενα.
Την άλλη μερα μιλησαμε.. 'Εστειλε μήνυμα.. Μου ειπε πως θέλει κάτι να μου πει...
Του είπα ότι την επομενη φορα θα μεινω μεχρι πιο αργα.. Του άρεσε. Λεει δηλαδή θα σε χαιρομαι όλο και περισσότερο;
Τον λατρεύω.
Πόσες φορές έχω γραψει άραγε την συγκεκριμενη φράση;
Αμέτρητες, άπειρες.
Κι αφού δεν έχω σκοπό να το πω σ'αυτόν.. Πρέπει κάπου να το πω τελικά. :p

Δεν ξέρω τι να γραψω.. Νιωθω τόσα πολλά..
Μα δεν μπορώ να τα εκφράσω.
Φαίνεται πως είμαι καλή μόνο στο να κλαίγομαι όταν είμαι θλιμμένη, ή απογπητευμένη..
Όμως έτσι είναι.
Έτσι είμαι εγώ.
Και το σημαντικό είναι πως ΤΩΡΑ είμαι χαρούμενη, είμαι πλήρης..
Είμαι ερωτευμένη, πραγματικά.
Το μόνο που εύχομαι είναι να κρατησει... :)

9 σχόλια:

  1. Σου ευχομαι και εγω να κρατησει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να κρατήσει και να σε βλέπουμε έτσι χαρούμενη! :D
    Φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μακαρι να κρατησει και σου ευχομαι να εισαι παντα ετσι ευτυχισμενη(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι ΑΥΤΟ μετράει, το ότι είσαι χαρούμενη. Εύχομαι να κρατήσει!! :) Σε 'σένα δεν είχα πει ότι υπάρχουν ελπίδες "χαλαρά"; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαίρομαι! και στο εύχομαιιιι
    να κρατήσει και να φουντώνει όλο και παραπάνω... ώστε να μπορέσεις να του πεις κιόλας πόσο τον λατρεύεις!! χιχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστω παααααρα πολύ... :)
    Και για τις ευχές σας...
    Αλλά κυριως που ανεχεστε να διαβαζετε ένα τόσο κυκλοθυμικο ατομο.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΖΗΣΕ ΤΟ ΖΗΣΕ ΤΟ ΖΗΣΕ ΤΟ ΖΗΣΕ ΤΟ!

    Τα άλλα ειναι οδοντόκρεμες!

    Μακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οδοντοκρεμες... χαχαχαχαχ... γεια σου ρε Δημητρη!!!

    Το ζω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή