Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

παρελθόν-παρών-μέλλον.

Αυτό ήταν.
Πήρα τις αποφάσεις μου.
Τώρα για πόσο θα μπορέσω να κρατήσω την στάση μου
είναι ένα άλλο θέμα
που δεν θα θ'ιξω γιατί θα μας νυχτώσει και
με περιμένει κι η γιαγιά μου.
Heal the past
απ'το παρελθόν θέλω να κρατήσω λίγα
Αυτά τα λίγα που με γέμιζαν χαρά
που με έκαναν να νιωθω ξεχωριστή,
που μου έδωσαν εμπειρίες.
Τα αλλα θα τα σβήσω,
θα τα αποβάλλω.
Προσωριναι όμως, γιατί πιστεύω
πως όλα χρειάζονται για να προχωρησεις στην ζωή.
Live the present
Κι εδώ κολλάει αυτό που λέμε:
Αν η ζωή σ'έχει προδώσει
αν η αγάπη σ' έχω πληγώσει
γέλα κι εσύ όπως οι άλλοι
η ζωή δεν είναι μεγάλη.
Κοιτα γύρω σου, όλοι γελάνε
τι νομιζεις, αυτοί δεν πονάνε;;;
Ναι αυτό θα κάνω..
θα προσπαθω να γελάω,
να περναω ΠΑΝΤΑ καλά
και να ζω τη ζωή μου!!!
And dream the future!!
Το τελικό στάδιο.
Θα ονειρεύομαι το μέλλον,
για πρώτη φορά χωρίς εκείνον.
και θα 'μαι καλα, το ξέρω.
Αισιοδοξία της στιγμής;
Μάλλον.
ΥΓ: Ακομα 12 ώρες μου μένουν με αυτό το απαίσιο γιαούρτι... Μα.. Μπρος στα καλη, τι είναι ο πόνος;;

6 σχόλια:

  1. Μπραβο!!Μπραβο που εχεις το κουραγιο να κρατησεις μονο τα καλα και να προχωρησεις..
    Λιγοι ειναι τοσο δυνατοι,και αντεχουν..
    Καλη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για πάμε γερά...
    Διώχνουμε ό,τι μας χαλάει, ζούμε το σήμερα κι ονειρευόμαστε το μέλλον!
    Και χαμογελάμε. ^__^

    ΥΓ. Καήκαμε; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα όταν το θέλουμε... Και κάνε αυτά που λες. Σβήσε ό,τι σε έκανε να νιώσεις μείον, άσχημα, ζήσε στο τώρα και κάνε όνειρα, βάλε στόχους για το μέλλον σου...

    Καλή αρχή. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή