Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2010

Γιαούρτι γιαούρτι γιαούρτι.

Δεν αντέχω άλλο γιαούρτι, κι είναι μόλις 5.01.
Τι θα κάνω μεχρι αύριο;;;
Πφφ.. Δεν την παλεύω..
με ανατριχιάζει αυτό το γιαούρτι.
Αλλά ας όψεται η δίαιτα...
Ναι ναι οκ, ξερω πως αυτά είναι επικύνδυνα για την υγεια, κτλ, κτλ..
Αλλά δεν προκειται να την σταματησω ότι και να πείτε.
Ειμαι αποφασισμένη.
Αλλά για ν'ακουω στοιχηματα...
Πόσα γιαούρτια θα καταφέρω να φαω σε 2 24ωρα;;
Απ' το πρωι δεν έχω καταφέρει να φάω ένα ολόκληρο ακόμη...
Έλα τα στοιχηματααααα! Τώρα που γυρίζει!!!!!
:p

5 σχόλια:

  1. ποπο..τον ιδιο ακριβως μπελα εχω και εγω...Τι να γινει?Υπομονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρε γιαουρτάκια με φρούτα. Πιο νόστιμα και με μεγαλύτερη ποικιλία :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Freedom υπομονη, ναι... 2 μερούλες είναι αυτές.. Πφφ..

    Γιαννα δεν γίνεται... Είναι αυστηρά τα πράγματα... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sorry Θα τρως 2μέρες ΜΟΝΟ γιαούρτι??
    βάλε καν1 δημητριακό ολικής ή φρούτα!!!
    btw, εμένα μ αρέσουν :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι...
    Αλλά νταξει, σήμερα έφαγα ρύζι κ είμαι μια χαρα.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή