Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

Προσεχε τι εύχεσαι, γιατί μπορεί να το πάθεις..

Μόλις έπεσα, έλεγα άντε, ωραία, να κάνω κ καμια επέμβαση..
Να με έχουν όλοι στα όπα όπα.. Να καταλάβουν τι σημαίνω γι αυτούς...
Επιπολαιότητα.
3 μήνες μετά, έκανα την -υποτιθεται- τελευταία επίσκεψη στο γιατρό μου.

-Επεμβαση, μ είπε. Μυνησκος.
"Κάνε και άλλη μια μαγνητική, και τα ξαναλέμε την δευτέρα".

Ω Θεέ μου!
Μπορω να πω ότι έχασα τη γη κάτω απ' τα πόδια μου.
Όσο ήταν θεωρητικο αυτό, ήταν καλά.
Τώρα που έγινε πραγματικοτητα... Βλέπω ποσο θα ήθελα να είμαι απόλυτα καλά.

Ας είμαι ειλικρινης. Φοβάμαι.
Φοβάμαι το νοσοκομείο, τη νάρκωση, την ανάρωση, τις επιπτωσεις.
Ας γινοταν να το αποφύγω... :(
Αλλά καλά να πάθω!
Αυτο δεν ήθελα;;

Δεν είμαι καλά..
Πριν λίγο ξέσπασα..
Έκλαιγα για πολύ ώρα.. Κυρίως για την βλακεία που έκανα.. Που την ήθελα αυτή την επέμβαση.

Φοβάμαι πολυ.
Ξέρω πως όλα θα πάνε καλά, και πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος, και πως είναι για το καλό μου και.. και.. και...

Τεσπα.. Να εχετε καλό βράδυ.. Γιατί για μένα δεν προβλέπεται καθόλου καλό. Δεν μπορώ να γράψω μεγάλο κείμενο γιατί είμαι στο λάπτοπ...
xxx..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου