Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

Γιατί ανοίγω την ψυχή μου εδώ;

Πραγματικά αναρωτιέμαι.
Όταν ξεκίνησα το blog, είχα σκοπό να παρουσιάσω τον κόσμο μου, τα αγαπημένα μου τραγούδια και αντικείμενα...
Ακομη είχα σκοπο να μιλάω για όνειρα και εντυπωσιακες ιδέες...
Που ειν' όλα αυτά;
Μήπως χάθηκαν πίσω απ' τη σκιά ενός έρωτα;
Ξεχάστηκαν. :/
Πλέον απλά εξομολογούμαι ότι συμβαίνει, και δεν μπορώ να εκφράσω αλλού.
Μου αρέσει κατα βάθος να μιλάω γι αυτόν.. Κι εδώ δεν μπορεί να με σταματήσει κανείς, να μου θέσει όρια!
Τώρα το τι κερδίζω.. Είναι αλλο θεμα!
Απλά μου 'εγινε συνήθεια..
Ότι συμβεί, το καταγράφω, και νιώθω πως το κρατάω αναλοίωτο στο χρόνο.
Χαζή πεποίθηση..... ://

2 σχόλια:

  1. όλοι πιστεύουμε ότι το καταφέρνουμε αυτό με την καταγραφή γεγονότων...:)
    όπως και να έχει, είναι απαραίτητο να μπορείς να το κάνεις κάπου-να εκφράζεσαι χωρίς όρια!-
    εμένα μ'αρέσουν τα ποστ σου!
    ίσως επδ είμαι χαζορομαντική κ αγαπάω...! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :))
    Χαίρομαι που υπάρχει κάποιος που διαβαζει τα ποστ μου! :)

    Ομως δεν έχω link του δικου σου blog... :(
    Κ θα ήθελα πολυ να ριξω μια ματια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή