Σάββατο, 8 Μαΐου 2010

Μόνο γιατί μου μίλησες..

Μόνο γι αυτό πετάω σήμερα.
Ναιιι..
Μαζί στο φροντηστήριο.. Κοινές ώρες.. Μα εσύ είσαι μεγάλος.. <3
Λατινικά εσύ, φυσική εγώ..
Τόσο διαφορετικοί, τόσο ίδιοι.
3 φορές το είπες τ' όνομα μου.
Και ήταν η πρώτη φορά που σ'ακουσα να το λες. Μπροστά μου.
Το έλεγες τόσο γλυκά.. Και δεν είναι ιδέα μου. Και η mother το ίδιο σχολίασε.
Επίσης ήταν η πρώτη φορά που προτεινες μόνος σου να ερθεις με τ'αμάξι μας..
Με φώναξες.. Με ρώτησες αν θα παω χωριο...
Αχ. <3
Τόσο γλυκος... αχ αχ αχ.
Και δευτερη φορα... οκ, τον φορτωσαμε και τον φίλο σου.
Και μετά στ' αμάξι... Σε ρώτησα...
-Μάθημα έχουμε τελικά;
-Δεν ξέρω... :S Μισο, θα παρω τον Τ τηλεφωνο...

Κάλεσε...

-Έλα, εχουμε μάθημα;
-.......................
-Ναι ρε μλκ... Πες μου όμως να πω και την Φύλλη...


Αααχ.. <3
Περιττο να πω ότι το όνομα μου δεν έχει ακουστει ποτε πιο όμορφα... Αχ.

Έχω χαζεψει. Τερμα. :

1 σχόλιο: