Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

[Χωρίς τίτλο]

Κρυώνω. Και φοβάμαι.
Δεν ξέρω τι.
Αλλά κλαίω συνέχεια. Ώρες τώρα. Μέρες.
Δεν θα πάω στους Epica, είπαν οι γονείς μου.
Λυπήθηκα πάρα πολύ... Το δέχτηκα όμως.
Είπαν πως δεν είμαι εντάξει. Πως αντιμιλάω.
Σκέφτηκε κανείς τους πόσο χειρότερη θα μπορούσα να ήμουν;
Σκέφτηκαν πως νιώθω αδικημένη όταν μου μιλάνε απότομα χωρίς να φταίω;
Συνδιασαν πως αυτός είναι ο χαρακτηρας μου;
Το άδικο δεν το σηκώνω.
Όποιος και να με αδικήσει θα αντιδράσω.
Φίλος, καθηγητής, γονιός. Οποιοσδήποτε.
Θα μπορούσα να συμπληρώσω εδώ "κι ο Θεος ο Ιδιος", μα θα νιώθω βλάσφημη.
Προσπαθώ να αλλάξω.
Να μεταμορφωθώ σ' ένα θλιμμένο ων που θα λέει πάντα ναι, και δεν θα μιλάει στους γονείς του για ότι το αφορά.
Τότε ίσως εκτιμήσουν τον αληθινό μου αυτό, αντι να προσπαθούν να τον αλλάξουν.
Ίσως εκτιμησουν την προηγούμενη ευθυτητα, και ειλικρίνια μου.
Δεν ξέρω.
Δεν ξέρω τίποτα πια.
Είναι σαν να χάνω το αποκούμπι μου.

Αυριο ήταν να πάμε μονοήμερη.
Αλλά για διάφορους λόγους ακυρώθηκε.
Πάλεψα όμως, πραγματικά προσπάθησα να πάμε.
Το μετέφερα σε μια φίλη που έλειπε.
Μου είπε πως αυριο αναλαμβάνει αυτη, για να πάμε την επόμενη εβδομαδα, κι έτσι.
Και το είπε μ'έναν τρόπο..
Λες και όσοι προσπαθησαμε σήμερα είμασταν ανικανοι.
Κι ομως..
Το πάλεψα ρε γαμώτο, και δεν υπήρχε εναλλακτική.

Επιπλέον, ήταν σήμερα τ'απογευμα να με πάει ο μπαμπας στην δίπλα πόλη να δω κάποιους φίλους.
Ακυρώθηκε, αφού τα είχα κανονίσει όλα.
Κλάμα, κλάμα, κλάμα..

Το Σάββατο τα κοριτσια θα πάνε magic.
Εγώ όχι.
Δεν το ζητάω καν απ' τους γονείς μου.
Δεν αντέχω να ακούσω το όχι.
Να μπω στην διαδικασία να παλέψω, να παρακαλέσω, να ανταλλάξω, να υποσχεθώ.
Όχι.

Και είναι απ΄ τις λίγες φορές που δεν έχω που να μιλήσω.
Δεν αντέχω.
Μόνη.. Τόσο μονη..
Και δεν ξέρω τι να κανω, πραγματικα.
Ακουω iced earth... Πάντα το κάνω όταν νιωθω χάλια.

Είναι λες και ένας τεράστιος οδοστροτήρας με τσαλαπάτησε πατόκορφα..
Όλα τα νιώθω γκρεμισμένα.
Κι έμπλεξα τόσο τα θέματα σ' αυτό το ποστ..
Ένα ποστ που μου αποκάλυψε ότι όλα πάνε στραβά.
Κι ότι δεν έχω κάποιον να με καταλαβει. :/

2 σχόλια:

  1. koita kai emena einai kapws oi goneis moy twra teleytaia...logw ths oikonomikhs krishs kai twn pragmatwn poy ginontai genikotera:/ kai ta vazoyn mazi m xwris logo..kai gia toys epica mporw na pw oti se katalavainw xD alla skepsoy oti einai sxetika neo sygrothma(se sxesh me alla)kai 9a er9oyn polles fores;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι τν ορεξη της Θεσσαλονικης έχουν. :/
    Δεν πιστευω να ξαναεχω ευκαιρια.

    Κι όσο για τους γονεις μου... Δεν μπορω να καταλαβω γτ αυτη η αντιμετωπιση. Δεν μπορώ άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή