Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

Σε μισω σε μισω σε μισω!!

Όχι.
Ποιον πάω να κοροιδεψω?
Ποιον??
Εμένα, εσένα, όλους..
Ξέρεις, τις προάλλες που έφευγες απ' το μαγαζί σε χαιρετησα αδιαφορα, ψυχρα.
Και ψευτογελούσα..
Αλλά μετά σε κοιτούσα καθώς περπατούσες διπλα στο τζάμι για να πας να καπνισεις.
Σου πάει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το τσιγάρο γαμώτο..
Είσαι ένας άγγελος. Ότι κι αν κάνεις.
Την άλλη.. Πάλι προσπαθησα να σε γράψω..
Εσύ το επελεξες. Ήσουν όμως εντάξει μαζί μου.. Δεν σε κατηγορώ.
Μονο εύχομαι να μπορούσα να σε μισήσω.. Μακάρι να μπορούσα.
Αλλά σε λατρεύω. ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ γαμωτο..
Και δεν το θέλω. Δεν πρέπει. Δεν γίνεται να είμαι τόσο ευάλωτη...

Ίσως να σ'αγαπάω. Ποιος ξέρει να μου πει πως θα καταλάβω ότι αγαπάω;
Μα μου αρκεί που 'σαι καλά..
Κι αν σε δω με άλλη... Θα κλαψω.. Θα πονεσω.. Θα προσπαθησω να σε κερδισω πίσω.
Ίσως τα καταεφερω.. Ίσως όχι..
Λες να σ'αγαπώ;
Μπορεί.
Δεν γίνεται να είσαι τόσο τέλειος..
Ότι κι αν κάνεις, είναι το ιδανικο για μένα.
Ακόμη και όμορφο έχω αρχίσει να σε βλέπω..

Μα τι λεω... Ένας μικρός θεός είσαι.
Τόσο γοητευτικος.... Τόσο γλυκος.... Τόσο..... ΕΣΥ

2 σχόλια:

  1. nobody's perfect until you fall in live with them...!! εγώ αυτό ξέρω! όπως επίσης, όπως χαρακτηρίζεις αυτόν "ΕΣΥ" έτσι δεν υπαρχει καμία άλλη "ΕΣΥ"..καμία άλλη που θα τον κοιτάξει όπως εσύ ή θα τον ακουμπήσει όπως εσύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) :)
    Σοφα λόγια..
    Αλλα πραγματικα απορω πως γίνεται οι αλλες να μην βλεπουν αυτα που βλεπω σ'αυτον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή