Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2010

Το ποστ της φιλιας.. (:

Ένα ποστ εμπνευσμένο απ' το e-girl..
Για τους φίλους μου.
τους αποδεδειγμένους. (:
Σε τυχαία σειρά. :p
1: Πόπη.
Εδώ δυσκολεύομαι.. Ειναι απλα απεριγραπτη. <>
Εγώ και η Πόπη στον χορό της 3ης Λυκείου..

Όταν είχε χιονισει.. :D

Αποκριες..
2) Γιάννης.
Ένα φοβερό παιδί.. Πρόεδρος του δεκαπενταμελούς, μέσα σ' όλα, και παρ' όλα αυτά προσγειωμένος και "καλό παιδί". Με κάνει να γελάω.. Με προτιμάει απ' τις ρηχές θαυμαστριες του. :) Ειδικά τώρα που δεν έχω πολλές επαφές με τον έξω κόσμο.. Μου κάνει παρεα. Περισσότερο απ΄ όλους θα έλεγα.. Με νοιαζεται.. Αλλα είναι αμιβαίο.. (:

Αποκριες..


3. Ευθυμία.
Η χαρά της παρέας. Το χαζοχαρούμενο μας.. Η νότα της ευτυχίας.. Τρέλα και κορδέλα.. Όπως θέλετε πείτε το... <>

Καρναβάλια..

Σπίτι της.. Σε στιγμές έμπνευσης. χαχαχ.. Αυτή μου κάνει το μαλλί αμέριμνη, κι εγώ τραγουδαω..



4. Άννα.
Η Άννα είναι.. είναι. Είναι τα πάντα για μένα. Είναι στήριξη, είναι όριο, είναι η φωνή της λογικής, είναι η αξιοπρέπεια μου, είναι αυτή που με συγκρατεί. Είναι ένας ανθρωπος που αν χάσω δεν ξέρω τι θ'απογίνω.. Πάντα κοντά μου, χωρίς όρους.. Πάντα σωστά τοποθετημένη στα προβλήματα μου προσφέρει απλόχερα λύσεις..

Αννα κι εγώ, σπίτι της Ευθυμίας..

Αννα κι εγώ.. Στο δίπλα χωριό. χαχαχ.. Θραύση κάναμε εκεινο το βράδυ.. Η Άννα βασικα. Κ κοντα στον βασιλικο ποτηστικε κ η γλαστρα..

Περσινη φωτο.. Μετά το δίωρο Αγγλικων.


5. Γιάννης..

Πρώτος ξάδερφος της Αννας.. Γελιο ως εκεί που δεν πάει. Μου ανεβάζει την αυτοπεποιθηση με όμορφο τρόπο.. Χωρις να με βλέπει ερωτικά, με βλέπει όμορφη. Και μου το λεει. (: Ήταν κοντα μου στην πρώτη μου "σχεση".. Στις δυσκολες ώρες.

Εγώ κι ο Γιάννης την τσικνοπέμπτη..


Στο σχολείο.. (:

Τέλος.. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους.. Επειδή απλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ στη ζωή μου... (: (:







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου