Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2010

Ανορεξική με θέλετε; Μπορώ!

-Κοίτα μαμά, τα παιδιά μου έφεραν ταρτάκια ακτινίδιο.. Τα γαπημένα μου.. < 3
-Αμάν βρε Άννα, κοπέλα μου!!! Μην της φέρνετε γλυκά.. Δεν τα παίρνεις στο σαλόνι να τα φάτε εσείς που είστε σαν οδοντογλυφίδες?? Δεν χρειάζεται να φάει άλλα η Φύλλη..

Πρώτο σοκ.

-εε.. Ναι, τωρα το καλοκαιρι είναι ευκαιρία να κινηθείτε, να χασετε κανα κιλό..
-Γιατί βρε θεια.. :( Αφού είμαστε πολύ λεπτα, και τα 3... :(
-Όχι εσείς βρε... Σπόντα ήταν, να τ'ακούει η κόρη μου, μπας κ συνηδητοποιησει ότι πρέπει να γυμναζεται...

Τελειωτικό χτύπημα.

Ναι, πληγώθηκα να τ'ακουω αυτά απ' το στόμα της ίδιας μου της μάνας.
Μπορεί η Αννα και η λοιπή παρέα να χτυπιέται ότι δεν ειμαι χοντρή, αλλά δεν με νοιάζει πλέον τι λένε. Καθόλου.
Θα αδυνατίσω, για να της αποδείξω ότι μπορώ.
Ότι δεν είμαι κάτι το αβουλο που μπορεί να προσβάλει με κάθε ευκαιρία.
Γιατί αν αντιδρά έτσι η ίδια μου η μητέρα, φαντασου τι μπορεί να κάνουν οι άλλοι..
Ίσως να φτάσω στην ανορεξία. Δεν με νοιάζει αυτή τη χρονική στιγμή.
Με έχει απογοητεύσει ο εαυτός μου..
Θέλω να εξαφανιστεί κάθε ίχνος λίπους πάνω από το σώμα μου.
3 μέρες πάει αυτή η δουλειά.. Προσπαθώ να παίρνω όση τροφή μου είναι απαραίτητη.
Κ ξέρω ότι αυτή τη φορά δεν θα σταματησω αν δεν πιάσω στόχο.
Αυτές τις μέρες αρνήθηκα 2 φορές να φάω πιτόγυρο...
Κ έμεινα μόνη σπίτι, ενώ όλο το σόι ήταν στης θείας μου, για να μην φάω γλυκό.
Μπορεί να νιώθω άδεια, και σωματικά και ψυχικά, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Το αποτέλεσμα θα με ανταμείψει.
Ή τουλάχιστον θα κλείσει τα στόματα. Της μητερας μου.. Εκείνου του συμμαθητη που με αποκάλεσε χοντρή της προάλλες...
Πάει η κοπελίτσα που ξέρατε. Παν αυτα.

3 σχόλια:

  1. Μην το κάνεις αυτό σε παρακαλώ!
    Αν πιστεύεις ΕΣΥ η ίδια ότι χρειάζεται να χάσεις κάποιο βάρος, κάνε απλά διατροφή.
    Με αυτόν τον τρόπο κινδυνεύεις...
    Άσε που μετά μπορεί να βάλεις τα διπλάσια κιλά.
    Αν στις φωτογραφίες είσαι εσύ είσαι μια χαρά, αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξερεις κατι.. Κουραστηκα. Δν μπορω άλλο να σκεφτομαι αν φαινομαι χοντρη όπως καθομαι.. Ή με την μπλουζα που φοραω κτλ.. Απλα δεν μπορώ αλλο. Πρέπει ν'αλλαξει αυτο, κ δν βλεπω άλλο τροπο.
    Σ'ευχαριστω για τ σχολιο..
    (ναι, εγω ειμαι στις φωτος.. Κ ειμαι απλα μια χαρα. Δν μου φτανει.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοιτα,το ιδιο προβλημα αντιμετωιζω και εγω...
    και ξερεις τι νομιζω οτι πρεπει ν κανεις?
    να το αλλαξεις...θελεις να αδυνατησεις?
    πολυ ωραια..καν'το με τον σωστο τροπο...
    με σωστη διατρφη και ασκηση...και οχι λιμοκτωνωντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή