Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Twilight..

Υπήρχε περίπτωση να μην μιλήσω για βιβλιά?
Όχι, καμια.
Εχω διαβασει πολλά.... Οπότε σταδιακά θα μιλήσω για πολλά λογοτεχνικά βιβλία.
Αλλά ας αρχίσω απο το γνωστό σε όλους σας "Έπος Του Λυκόφωτος" .
Αυτά τα βιβλία είναι μαγευτικά.
Δεν θα πω τα κλασικά...
Τι θεος ο Εντουαρντ (κατ'επέκταση ο Robert Pattinson)
Αυτά τα βιβλία μου αρέσουν γιατί μπορούν να με αποσυνδέσουν από την πραγματικότητα, να με κάνουν να χαθώ εντελώς.
Είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται η αγάπη.
Είναι αγάπη που δεν πιστεύω πως υπάρχει στον αληθινό κοσμο...
Όλα φαίνονται τόσο όμορφα...
Η αγάπη ρέει άφθονη...
Είναι μαγευτικό!!! Πραγματικά! Μακαρι να συνέβαιναν αυτά και στον αληθινό κόσμο...


Και για να μην ξεχνιόμαστε....
Ας δούμε τους δυο μεγάλους "αντίπαλους".
Τζέικομπ και Εντουαρντ.
Είμαι Team Jacob.
Αρχικά, η Ευούλα μου έλεγε: Απορώ πως μπορείτε τον Έντουαρντ. Τόση τελειότητα καταντάει ελεεινή. Αν τα είχα μαζί του θα είχα κόψει φλέβα.
Τότε νόμιζα πως είναι τρελή. Απορώ πως κρατιόμουν να μην την βρίσω. XD
Και ύστερα.... Διαβασα τη Νέα Σελήνη δευτερη φορά.
Ε, αυτό ήταν! Κατάλαβα την Εύη απόλυτα. Ο Τζέικ ειναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα, αλλά και πάλι υπέρχος.
Εχει πλάκα, αλλά εχει και συναισθήματα.
Θυμώνει, λυπάται, διεκδικεί, αψηφά το σωστό, και αυτό που θα έπρεπε να κανει... Ειναι παρορμητικος, ειναι διαχυτικος.... Ειναι αυτός που όλες θα θέλαμε!
Ευακι, άλλη φορα θα σ'ακουω μωρο μου. :p

Αυτά απο μένα σχετικά με το λυκόφως..
Σας έπριξα, το ξέρω.... :p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου