Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

NEO BLOG!

Το προηγούμενο blog μου (where the wild roses grow) παρουσίασε κάποια προβληματάκια.. Οπότε είπα να κανω μια ανανέωση..
Νεο blog, νέο όνομα. (:

Μια παρουσίαση του ονόματος:
piano: Μαθήματα πιάνου κάνω από τα 6 μου... Άρα είναι λογικό να ειναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.. Ο ήχος του πιάνου χαιδεύει τα αυτιά μου... Η αφή των πλήκτρων στα δάχτυλα μου μπορεί να διώξει μακριά κάθε πόνο...

Roses: Λόγω του ονόματος μου (Τριανταφυλλιά) λάτρευα ανέκαθεν τα ρόδα.. Κοιτάζοντας ένα τέτοιο λουλούδι ένιωθα πως στα πεταλά του κρύβεται κάτι δικό μου... Απλές αφελείς σκέψεις..

Wood: Λατρεύω οτιδήποτε ξύλινο. Είτε είναι επιπλο, είτε μπιζού, είτε το παρκέ της σχολής χορού.

Pointes: Ναι, το μπαλέτο είναι η μεγαλη μου αγάπη. Από τα 5 μου λιώνω στα παρκέ.. Δυστυχώς αναγκάστηκα να σταματήσω στο γυμνασιο... Το τμήμα μου διαλύθηκε... Λυπητερη ιστορία...


P.S. Αντεγραψα εδώ κάποι κείμενα από παλιά μου blogs που δεν ήθελα να χάσω.. (:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου